Cumpleaños 39 de Andrea Casiraghi. 8 junio 2023

tumblr_c98e0db43bf948920730d084022c72b8_b141b0c2_1280.jpgtumblr_5a4b2f9709cc754b472259ee3dd75648_63feca1e_640.jpgtumblr_84606ff41c8acbe852003c68139ca2ff_7c7a4be1_1280.jpgtumblr_bda8978b4534bc2b07ba8b6c72b7ce0e_ee66e577_1280.jpg


Happy 39th Birthday to Andrea Casiraghi!

Born on 8 June 1984, Andrea Albert Pierre Casiraghi is the eldest child of Caroline, Princess of Hanover and Stefano Casiraghi. He is also the eldest grandchild of Princess Grace and Prince Ranier III of Monaco. He is currently fourth in the line of succession to the Monegasque throne.
Andrea was named after his father’s childhood friend & his maternal uncle - Prince Albert of Monaco and his maternal great-grandfather - Prince Pierre, Duke of Valentinois.
In 2002, he earned his international baccalaureate from the International School of Paris and later graduated from from the American University of Paris with a B.A. degree in visual arts and international politics in 2006.
Andrea married his longtime girlfriend Tatiana Santo Domingo in a civil ceremony in the Princely Palace of Monaco on 31 August 2013. This was followed by a religious ceremony which was later held in Gstaad, Switzerland.
Andrea and Tatiana have three children - Alexandre “Sasha” (b. 2013), India (b.2015) and Maximilian Rainier (b.2018).
Andrea works with the World Association of Children’s Friends (AMADE), taking trips on their behalf. During one such trip he spent He spent eight months teaching children in Senegal, Togo, and Niger. He is also a patron of the Motrice Foundation.
 
Felicidades la verdad que pegado un bajón Andrea pero a mí me sigue pareciendo atractivo más que el hermano .

Me gusta la familia que formado con Tatiana de lo mejores parejas las más naturales y normales junto con Louis también me gusta la familia que está formando aunque el sea soso .
 
Siempre guapísimo. Tiene lo mejor de sus 2 padres. 39 años ya, casi 40. Se le ve feliz con Tatiana, en Septiembre se mudan a vivir a Suiza
Hola,
Como sabes que se van a vivir a Suiza en septiembre? no se fueron en enero según había leido yo en el Hola?
 
Felicidades la verdad que pegado un bajón Andrea pero a mí me sigue pareciendo atractivo más que el hermano .

Me gusta la familia que formado con Tatiana de lo mejores parejas las más naturales y normales junto con Louis también me gusta la familia que está formando aunque el sea soso .
Es que no hay color, Andrea es guapísimo aunque esté desmejorado y Pierre de guapo nada ni ahora ni nunca. y cuanto mayor se hace peor.
Felicidades, Andrea.
 
Última edición:
Es que no hay color, Andrea es guapísimo aunque esté desmejorado y Pierre de guapo nada ni ahora ni nunca. y cuanto mayor se hace peor.
Felicidades, Andrea.
A mi Pierre me parece un muñeco de tarta boda a mi me aburre su belleza no me parece atractivo es decir en poco palabras no me pone nada no me llama atención si lo veo por la calle no supiera quién es no me fijaría en el.
 

Temas Similares

2
Respuestas
13
Visitas
2K
Back