Muere Prince, el músico.

Calificaciones
1.269
@Euridice yo tambien lei hace unos dias ese blind, que me hizo tenerlo en cuenta o creermelo algo mas despues de lo que paso con su avion, pero no crei que fuera a pasar esto tan rapido. Tampoco era muy fan de el, pero al rey lo que es del rey, otro icono que se ha ido.

D

Deleted member 5586

Guest
Cuando lei hace unos dias que llevaba 3 semanas con gripe y su ingreso en el hospital pense: HIV, neumonia.

Un dia horrible, un año devastador para el arte. Mi primer LP fue Purple Rain. Que putada. RIP

SuperCotilla

Cotilla y Moderadora
Miembro del Staff
Calificaciones
162.738
Wow qué impresión, aún era muy joven aunque lucía y era un tipo rarísimo. Aún recuerdo cuando quiso cambiarse el nombre por una especie de jeroglífico. Purple Rain es una gran canción. EPD, me ha impresionado su muerte.

Calificaciones
4.439
D.E.P

Una gran voz y un cantante con estilo propio.

Uno de sus recientes comentarios:
El contrato discográfico es una esclavitud.
Y recomienda a artistas jóvenes ..no firmar..

(Lester Cohen/WireImage)

Posted August 10 2015 — 8:34 AM EDT

Prince convened 10 journalists at his Paisley Park Studios in Minnesota Saturday night to discuss the music industry, according to an NPR report. “Record contracts are just like—I’m gonna say the word—slavery,” said the artist, who has pulled his catalog from most streaming services and last week announced his next album’s release via Jay Z’s artist-friendly Tidal. “I would tell any young artist … don’t sign.”

Última edición por un moderador:

SuperCotilla

Cotilla y Moderadora
Miembro del Staff
Calificaciones
162.738
Después de la emergencia ofreció un concierto «creo que en Atlanta» completamente vendido y dijo algo al público como «Esperad unos pocos días para que no gasteis oraciones en vano» Me pregunto si sabía que le quedaba poco o si se suicidó. Le encontraron muerto en su complejo disquero de Minnesota.

La Portera

Te has ido pero sigues con [email protected]
Calificaciones
10.766
No sabía que tenía sida y me ha sorprendido mucho su muerte.
No he sido nunca devota de él, pero reconozco que Purple Rain me robó el corazón.
Descanse en paz

Calificaciones
48.445
PRINCE ALARMING PHARMACY RUNS ... Indicate Secret Health Crisis
620
15
27 minutes ago BY TMZ STAFF

EXCLUSIVE

Prince hit up a local pharmacy hours before he died -- the 4th time he visited this week -- indicating his health was far worse than the simple flu.

TMZ obtained this photo of Prince leaving a Walgreens near his home in Minnesota Wednesday night at around 7 PM.

Our sources tell us Prince had frequented the Walgreens for years -- but last night, people at the store were concerned because he looked much more frail and nervous than usual.

As we previously reported, Prince's team told the media he was suffering from the flu. It seemed odd, because his private jet had to make an emergency landing in Moline, Illinois last Friday, just 48 minutes from his home.

Prince was hospitalized ... but was discharged after only a few hours. Our sources in Moline told us at the time they felt Prince left the hospital way too soon because he was "not doing well" and needed further medical care.

On Saturday, the day after he was released from the hospital, Prince took the stage at a dance party near his home and curiously said, "Wait a few days before you waste any prayers."

Read more: http://www.tmz.com/2016/04/21/prince-walgreens-death/#ixzz46URpVivQ