Con H de Humor

TV3 - Polònia - El rei canvia la Constitució espanyola per equivocació


El rei Joan Carles ha de signar la nova Constitució espanyola, però sense voler la fa malbé i demana unes pàgines de la de 1812 per arreglar-la. Sense voler-ho, converteix Espanya en territori francès.



 
El rei d'Espanya es ven Ceuta i Melilla - Polònia - TV3

Els advocats del Duc de Lugo (Marichalar) negocien amb Jaime Peñafiel i el rei Juan Carlos les possessions que li corresponen després de la separació.


 
Polònia - El NO-DO del referèndum

En un moment en què les notícies s'estan analitzant amb lupa, torna l'informatiu més tolerant de la història de la televisió: el NO-DO.


 
_d62d11b3_2000x1046.jpg
 
“CONTIGO AHORA SÍ QUIERO GOBERNAR” - LOS TAN PANCHOS / Los Morancos (Parodia)

Los Morancos nos desvelan el verdadero motiVOX por el que Pedro Sánchez y Pablo Iglesias se quieren ahora más que Adara y Gian Marco.


 
TV3 - Polònia - Quan Colom va arribar a Amèrica

Quan Colom (Queco Novell) va arribar a Amèrica, els natius no tenien clar si els feia gaire gràcia formar part de l'imperi espanyol.


 
El rei s´entrena per caure millor-Polonia TV3

Joan Carles I ho avisa Sofia i Felip: cal estar preparat. Per això la família reial, farta de tantes trompades en actes públics, s'entrenen per caure millor.

 
El rei i la seva finestra indiscreta

El rei Joan Carles es recupera de l'operació del tendó quan, tot espiant per la finestra amb uns binocles, és testimoni d'un assassinat. I el príncep Felip hi està involucrat.



 
Perdidos en el bosque ~ Polònia

Juan Carlos, Felipe y Letizia se pierden en un bosque oscuro al salirse de la carretera cuando se dirigían a la fiesta de nochevieja de "Polònia". Especial cap d'any 2007, 31-12-2006; Agnès Busquets (Leti), Queco Novell (Felipe), Toni Albà (Juanito).


 
Última edición por un moderador:
Albert Solà se prepara para dar su primer discurso de Nochebuena
El hijo ilegítimo (y primogénito) de Juan Carlos I comienza a tomar posesión del cargo.
ESCUIN
05 de diciembre de 2019,



Sola


Los rumores de la existencia de hijos ilegítimos de Juan Carlos I despierta tantas dudas entre la población como de la existencia de hijos ilegítimos de Julio Iglesias. Aunque esta vez, el pichabravismo del rey emérito podría traer consecuencias: según revelan fuentes periodísticas, la existencia de una prueba de ADN realizada a Alberto Solá, uno de los presuntos de los vástagos del monarca, ha dado positiva en borbonitis.

Alberto Solá, que pasaría a ser, por edad, el primogénito del monarca y, por tanto, heredero legítimo de la corona de España, no ha tardado en hacerse suyo el cargo y ponerse manos a la obra:

“Lo primero que he hecho ha sido dejar de trabajar, para irme acostumbrando al cargo. Aunque todavía tengo algo de plebeyo y reconozco que estoy currándome el discurso de Navidad, que nos pilla el toro”.

Fuentes de Zarzuela aseguran la mayoría de monárquicos no ha recibido con gusto la noticia, y que la elección de un nuevo rey podría desestabilizar la institución. Según un alto cargo de la Corona:

“No nos ha sentado mal que Juancar echase una canita al aire, eso incluso refuerza su imagen de conquistador. ¿Pero provocar que nuestro rey sea CATALÁN? Eso no se hace a un patriota como yo, ¡ni de coña!”
 
Endevina qui ve a sopar

Pedro Sánchez (Pep Plaza) presentarà la seva nova parella de govern, Pablo Iglesias (Marc Rodríguez), als seus pares polítics: José Luis Rodríguez Zapatero (Queco Novell) i Felipe González (Ivan Labanda). Aprovaran aquesta relació?


 
Back